czwartek, 28 lipca 2011

Wyróżnienie...i co dalej:-)

Otrzymałam wyróżnienie:-)))) od Lilki, z czego oczywiście bardzo się ciesze, bo fajnie wiedzieć, że coś co się robi i pisze, może kogoś inspirować, wywoływać uśmiech na jego twarzy. Ale...to nie koniec zabawy, bo zasady obowiązujące w zabawie to:

1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.
...a to już naprawdę wyczyn z mojej strony:-) no ale są przyjemności, więc są i obowiązki:-). To zaczynam od 7 rzeczy o mnie:
1. Uwielbiam góry, tam odpoczywam mimo zmęczenia, łapię oddech i zbieram myśli,ale tylko te pozytywne
2. Lubię zwiedzać, oglądać, podróżować,razem z Mężusiem zbieramy stemple (pieczątki) z miejsc, w których byliśmy.
3. uczę się doceniać, to co dał mi los, nie żądając tego, czego nie mam
4. jak każdy mam marzenia, do realizacji których dążę z charakterystyczną sobie determinacją
5. pracuję z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie, dzięki którym każdego dnia zmienia się moje spojrzenie na świat i ludzi
6. uwielbiam rękodzieło, w każdej postaci, stare bibeloty, http://www.blogger.com/img/blank.gifprzedmioty, którym dano drugie życie i oczywiście scrapowanie, które stało się częścią mojego życia
7. buduję dom:))))- wymarzony, wyczekany i najpiękniejszy na świecie:-)bo NASZ
I to tyle mojego uzewnętrzniania teraz kolej na moje wyróżnienia:

agea
romantyczka
zielona
katharinka 84
noomy art
madzik
krótka
gosik
g-a
pest
pinki_ak
joie
arsdecoria
berberies
a, że ostatnio uwielbiam odwiedzać blogi nie tylko scrapowe, ale "domowe"
pasjonatka
jerzy_nka
...ufffff ale to było męczące i trudne, a jednocześnie przyjemne:-)
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich

3 komentarze: