wtorek, 20 lipca 2010

WAKACYJNE CANDY URODZINOWE :-)))

KOCHANI!!!
ZA 30 DNI KOŃCZĘ 30 LAT I W ZWIĄZKU Z TYM POMYSLALAM, ŻE TO JEST DOBRA OKAZJA ABY ODWDZIĘCZYĆ SIĘ WAM WSZYSTKIM ZAGLĄDAJĄCYM DO MNIE CZĘCIEJ LUB RZADZIEJ. JAK POMYSLALAM TAK ZROBILAM WIĘC OGLASZAM WAKACYJNE URODZINOWE CANDY. UZBIERALO SIĘ TROCHĘ PRZYDASI, KTÓRE CHĘTNIE OFIARUJĘ KOMUS, KTO DO 17 SIERPNIA POD POSTEM ZOSTAWI KOMENTARZ I NA SWOIM BLOGU UMIESCI ZDJĘCIE Z NOTATKĄ O CANDY:-)JEDNYM SLOWEM ZASADY BEZ ZMIAN!LOSOWANIE ODBĘDZIE SIĘ W DZIEŃ MOICH URODZIN CZYLI
18 SIERPNIA O GODZINIE 8:00.


Do zdobycia są:
6 kompletów papierów z serii tesco gift:-), 4 arkusze naklejek stickers, paczuszka akrylowych oczek, paczuszka ćwieków, kwiatki szydelkowe, trzy stempelki, trzy tusze, puder do embosingu, "garsć" wstążek, tasiemek i ozdób pasmanteryjnych, dwa ceramiczne ptaszki...i napewno dorzucę jeszcze cos, co samam zrobię, ale jszcze nie zrobilam - hahah.
ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!!

117 komentarzy:

  1. No to jestem pierwsza chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarnę taki słodkości :)

    annikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm... słodkości :D
    chętnie dołączam do kolejki i z okazji nadchodzących urodzin już dziś życzę spełnienia marzeń oraz wszystkiego naj... :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się u Ciebie :)
    I dziękuję za udział w moim Candy :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za odwiedziny na moim blogu. oczywiście korzystam z zaproszenia do candy! pozdrowienia z zielonej góry :o)
    http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedzinki:*

    Zapisuję się w takim razie na te cukierasy:)

    Buziaki pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie :) Chętnie się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż żal by było nie spróbować :)
    Będę tu częściej zaglądała, śliczne rzeczy robisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zaproszenie i oczywiście dołączam :)) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe candy! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce wśród zainteresowanych!

    OdpowiedzUsuń
  11. 30tka - piękna liczba! Człowiek jeszcze młody, ale już dojrzały - tak mówią starsi ode mnie, ja tam jeszcze nie wiem... ;) Ale korzystając z okazji, że dziś mam imieniny, ustawię się w kolejce po prezent, może mi się poszczęści? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to sie pisze:)
    alez jestes mloda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za zaproszenie :*
    Chętnie dołącze ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem chętna ;)) do wzięcia udziału .

    http://kraina--czarow.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za zaproszenie :) bardzo chętnie przyłączę się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja chętnie się zapiszę :) I wszystkiego najlepszego :) http://dziesci-lat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczności! Zapisuję się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie i ustawiam się w kolejce po słodkości

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś u Ciebie moc wspaniałości :-).!
    By tworzyć pomysły z tych cudowności.
    Zatem zasady Twe akceptuje.!
    I w kolejeczkę się zapisuje.!
    Info na blogu już umieszczone.
    Na cukierasy chęci zgłoszone...

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ustawiam się w kolejce po słdkości!!!
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się bardzo chętnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. I JA TEŻ SIĘ ZAPISUJĘ, A PRZY OKAZJI ZAPRASZAM NA SWOJE CANDY:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chetnie bym spróbowała ;)) tylko nie mam bloga.
    sylka2@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. dziekuję za zainteresowanie moim candy i sama z przyjemnością stanę w kolejce po Twoje cukierasy! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Z miłą chęcią, ustawiam się w kolejce ! :)
    www.chanderella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O ile łakoci:)Wszytskiego naj naj z okazji urodzin nadchodzących!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłe candy z miłej okazji. Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego :) Zgłaszam się do candy :D
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również mam ochotę skorzystać z Twoich urodzinowych słodkości!
    Zapraszam również do mnie na coś słodkiego: http://galeria-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To może ja również stanę w kolejce do candy? :) Co prawda nie siedzimy w tej samej "branży", ale staram się być wszechstronna osóbka i przydasie od Ciebie na pewno by mi się przyadły :)
    Bardzo podobają mi się Twoje kartki i albumy, ale bardzo ciekawią mnie "gliniaki" :) Szkoda, że jest ich tylko tak mało. Dlatego z zaciekawieniem patrze na ptaszki, które są do wygrania :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie. Może zechcesz zostawić po sobie ślad.
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super przydasie. Może szczęście mi dopisze. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam,trafiłam tu skacząc z blogu na blog:)
    I zobaczyłam te apetyczne candy.Nie mogę się mu oprzeć i zapisuję się do kolejki.Moje kciuki od tej pory trzymam i liczę na szczęśliwy traf.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie^^ nietylkofilc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. to ja też poproszę mnie wziąć pod uwagę! :D
    takie cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  35. To się zapiszę :)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Po przydasie zawsze chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Po takie przydatne przydasie i ja ustawiam się... :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tez się zapisuję, z chęcią przygarnę ;0

    OdpowiedzUsuń
  40. przede wszystkim serdeczności urodzinowe! kasiu, oczywiście życie zaczyna się po trzydziestce :). ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kacha thanks for nice candy!! ))) I linked it on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Hugs. Larisa. xxx

    OdpowiedzUsuń
  42. same wspaniałości!:) Chętnie dołączę do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. I have posted your candy pic on my sidebar, and now have to keep fingers and toes crossed

    OdpowiedzUsuń
  44. Najlepsze życzenia składam! :D A słodkości poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja ustawiam się w kolejce po te słodycze!

    OdpowiedzUsuń
  46. O jakie fajne candy :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  47. chętnie się dołączę do tej kolejki ;))

    www.mollownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Chetnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. chętnie stanę po słodkości...

    i życzę wszystkiego naj... co sobie tylko wymarzysz :)

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Thanks for the chance! Wonderful candy! Link is on the left panel.
    http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. witaj, ustawiam się w kolejce po tę "garść" przydasi - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Więc i ja spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    http://tengel27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Staję w kolejce robić sztuczny tłum hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie, chętnie...=]

    www.pierwszekroczki.blogspot.com
    Zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  56. ja również do kolejki staję życząc już teraz wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam..

    OdpowiedzUsuń
  58. Dużo uśmiechów przesyłam i staję w kolejce po te cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkiego NAaaaaaaaaaaaajj z okazji urodzin (: Znalazłam Cię dzięki candy i myślę, że będę często odwiedzać bo Twoje prace są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszyatkiego naj naj naj z okazji urodzin. i się ustawię w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Grzecznie ustawiam się w kolejce! Info wisi na www.myszatworzy.blogspot.com Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin życzę!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ach 30 lat mieć.... wspaniały wiek :)
    I jak przystało na tak piękne urodzinki to i cudowne słodkości są ;)
    Grzecznie ustawiam się w klejce i zapraszam do siebie na kawkę ;)

    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  64. Spróbuję szczęścia :) Już życzę najlepszego wszystkiego, by się spełniało wszystko to, co by się spełnić chciało...Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Same wspaniałości!!! 30 urodziny to wyjatkowy czas :) - Twoje candy nie odbiega od nich wyjątkowością. Koniecznie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Szczęśliwego dalszego życia. Słodkie cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  67. z ochotą się zapisuję ;-))
    nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudne candy chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  69. Z życzeniami zdrówka i radości chętnie dołączę do zabawy! Pozdrawiam
    isana88haft.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. candy wygląda pysznie, czekam zatem na cud:)najlepsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ostatnio chyba wyczerpałam zasób szczęścia, ale może jeszcze coś zostało ;)
    Zaraz zdjęcie zamieszczę :)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. wszystkiego co najlepsze, weny i świetnych pomysłów, oraz spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale kolejeczka... nic dziwnego, cukierasy smakowite!
    Pozdrawiam i moc weny życzę oraz mnóstwa czasu na rozwijanie pasji.

    OdpowiedzUsuń
  74. Oczywiście że się zgłaszam:)Dzięki za odwiedziny:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  75. obowiazkowo musze sie dopisac:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Przyłączam się ^^ Ja również wystartowałam ze swoim pierwszym Candy :D Zapewne nie będzie tak pokaźne jak Twoje.
    Info w poście zbiorczym:
    http://takaya-scrapuje.blogspot.com/2010/08/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Spróbuję... może mi się poszczęści?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. łaaaaaaał! Muszę spróbować ! Takie cudeńka! Może w końcu mi się poszczęści :) Tu notka o Twoim candy: http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2009/09/przypominam-o-kolejnych-wspaniaych.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja takze ustawiam sie w kolejce :)
    Pozdrawiam
    hafty-i-hafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też postanowiłam spróbować. Może będę miała szczęście?

    Pozdrawiam
    filczakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. hm....to i ja próbuję. Dopiero chcę zacząć przygodę z realkami, może uda mi się coś wygrać i zacznę działać...

    OdpowiedzUsuń
  82. a może tym razem się uda...
    zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja też się zapiszę a co mi tam :P
    http://bymorgana.blogspot.com/
    Info o candy w pasku bocznym :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Cierpliwie ustawiam się w tej długaśnej kolejce (kolejnej). Może kiedyś uda mi się coś wygrać:)
    [www.mojehafty.pl]
    p.s. 30 lat to fantastyczny czas!

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja się dopisze i najlepszego życzę...powiem Ci na ucho, ze ja następnego dnia świętuję urodziny;)Widzę, ze bardzo kreatywne są sierpniowe dziewczyny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. super candy!!!
    z chęcią dołączę do tej długiej kolejki,
    pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Kusisz tymi słodkościami :)
    Ustawiam się również grzecznie w kolejce
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Niech kolejna 30 będzie jeszcze bardziej twórcza od mijającej, a cukiereczki niech trafią do mnie z przynajmniej odrobinką Twojego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. ależ cudowne słodkości :) ustawiam się na końcu kolejki i zostawiam najserdeczniejsze życzenia urodzinowe,wszystkiego dobrego :*

    http://wrzosowapanna.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeszcze zdążyłam się zapisać do kolejki na słodkie cukierasy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. przepiękne Candy, chętnie ustawie się w kolejce po nie :)
    info na moim blogu http://rybkam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się w kolejce :) Takie cudne Candy to skarb, info u mnie na blogu: monimoni-scrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. to jeszcze ja się zgłoszę :))

    OdpowiedzUsuń
  94. No się zapisuję i składam już życzenia urodzinowe :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Замечательная конфета. Спасибо за возможность учавствовать. http://my-detenish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Очень аппетитная конфетка!!! Ссылка на правой панельке http://nervozik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Scraperka ze mnie marna, acz pobawic się lubie;)
    Zapisuję się wiec szybciutko i pozdrawiam gorąco!
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. bardzo chętnie wezmę udział w candy :D oczywiście dodaje do linków u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  99. W ostatnie juz dni ale ustawiam sie w kolejeczce :-) fajne słodkości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  100. zdążyłam? swoją drogą bardzo tu interesująco, więc się rozgoszczę;)
    Pozdrawiam serdecznie, Poli

    OdpowiedzUsuń
  101. Kacha thanks for nice candy!! ))) I linked it on sidebar http://tsky-tsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. to i ja! mam nadzieję, że zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ależ tego dużo :) Zapisuję się!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuję się :).

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń