wtorek, 9 lutego 2010

Ale niespodziankaaaaaaaaaaaaa!!!!






Zaglądam sobie nieswiadoma niczego, a tu taka niespodzianka na mnie czeka:-)))) aż mi się mordka umiechnęla szeroko, bo otrzymalam pierwsze w zyciu swoim, bloogowe wyróżnienia :-), za które bardzo bardzo dziękuję JOANX

Zasady (skopiowane ze strony powyższej:-))

1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczkom/blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie wyboru mile widziane).
Latwo przyszlo, latwo poszlo :-) ja bardzo ucieszylam się z tego wyróżnienia, więc chętnie przekazuję je dalej i mam nadzieję że różnież sprawi radoćs:
TuKary
kasiorki
slodqa
SentiMenti's
Adda
gps06
Melandia
k_maja
papierniczek
niekiedy

3 komentarze:

  1. Dziękuję pięknie! Się zupełnie zaskoczyłam, taka miła niespodziewajka...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i obiecuję często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję. Niesamowicie miła niespodzianka. Pozdrawiam mocno, ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. baaardzo dziękuję :******

    OdpowiedzUsuń